Bezpieczny Hotel Dwór Karolówka - Zasady wprowadzone w związku z stanem epidemii COVID-19
NASZA POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA
RECEPCJA
• przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość;
• wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry;
• każdy Gość przy meldowaniu poddawany jest badaniu temperatury (bezdotykowo);
• recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach;
• regularnie dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu;
• przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk – zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed rozpoczęciem meldowania;
• zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych w tym „BLIK”. Goście sami obsługują terminale płatnicze zabezpieczone w folie, które po każdym użyciu są dezynfekowane;
• podczas podpisywania karty meldunkowej nasi Goście korzystają z długopisów, które dezynfekujemy po każdym ich użyciu;
• karty do pokoi oraz klucze są dezynfekowane po każdym użyciu przez Gości. Wprowadziliśmy system kwarantanny dla kart i kluczy która trwa 72h. Dopiero po takim okresie karty i klucze są używane ponownie;
POKOJE
•dla zapewnienia bezpieczeństwa Gości i Pracowników wprowadziliśmy sprzedaż pokoi w systemie rotacyjnym, który polega na poniższych zasadach:
– dbając o Pracowników i Gości sprzątanie pokoju rozpoczynamy po upływie 24 h od opuszczenia pokoju przez Gościa;
– nasza Recepcja blokuje każdy pokój do ponownej sprzedaży na 48 h po wyjeździe Gościa na czas sprzątania pokoju oraz niezbędnej według zaleceń dezynfekcji przed przyjazdem następnego Gościa. W naszym Hotelu wdrożyliśmy dezynfekcję poprzez metodę ozonowania pokoi;
– wprowadziliśmy zasadę świadomego rozmieszczania Gości w strukturze Hotelu co oznacza, że minimalizujemy ilość Gości przebywających w pokojach na danym piętrze i korytarzu zgodnie z zaleceniami wskazanymi przez Ministerstwo Rozwoju na stronie https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe;
– proces starannego odkażania pokoi jest realizowany przy użyciu tylko certyfikowanych środków czystości i atestowanych narzędzi;
– współpracujemy z certyfikowaną Pralnią, której proces prania ręczników i pościeli posiada certyfikat Państwowego Zakładu Higieny. Proces prania w całości odbywa się w temperaturze minimum 60 stopni Celsjusza;
• sprzątanie pokoi hotelowych w trakcie pobytu będzie odbywało sie jedynie na życzenie Gościa;
• w każdym pokoju hotelowym znajduje się instrukcja jak należy prawidłowo myć dłonie oraz jak prawidłowo nałożyć i zdjąć maseczkę i rękawice;
• w każdym pokoju znajduje się mydło oraz żel antybakteryjny;
• pracownicy działu housekeeping wyposażeni są w maski/przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce;
RESTAURACJA
• preferujemy płatności bezgotówkowe oraz w systemie „BLIK”. Nasze terminale płatnicze zabezpieczyliśmy folią, którą regularnie wymieniamy;
• podczas podpisywania rachunku przy zamówieniach na konto pokoju w ramach pobytu w Hotelu, nasi Goście korzystają z długopisów, które dezynfekujemy po każdym ich użyciu, taka sama zasada obowiązuje dla wydawanych kart menu a’la carte;
• regularnie ozonujemy i wietrzymy restaurację i kawiarnię hotelową;
• przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk ;
• zrezygnowaliśmy całkowicie z bufetów ogólnodostępnych;
• proponujemy Gościom serwis dań bezpośrednio do stolika;
• ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z zachowaniem bezpiecznej odległości stolików co 2 metry (kelner wskazuje Gościom zdezynfekowany stolik przy którym mogą usiąść);
• kelnerzy są wyposażeni w maski ochronne/przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki;
• dezynfekujemy stoliki w restauracjach po każdym Gościu;
• rozszerzyliśmy ofertę Room Service dając Gościom większą możliwość zamawiania posiłków bezpośrednio do pokoi;
• wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz wytycznymi Sanepid-u przez przeszkolony personel z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny;
• kucharze pracują w rękawiczkach i przyłbicach;
KAWIARNIA
• przed wejściem do kawiarni znajdują się środki do dezynfekcji rąk
• ograniczyliśmy liczbę Gości mogących korzystać z kawiarni jednocześnie w celu zapewnienia odpowiedniej odległości
• kawiarnia wyposażona jest w przestronny taras na świeżym powietrzu, do dyspozycji Gości
• wszystkie napoje przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz wytycznymi Sanepid-u przez przeszkolony personel z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny
• oferta kawiarni może być realizowana na życzenie Gości w oparciu o naczynia jednorazowe
• kelnerzy są wyposażeni w maski ochronne/przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki
• dezynfekujemy stoliki w kawiarni po każdym Gościu
• zachęcamy Gości do płatności kartą płatniczą
SALA BILARDOWA I TENISA STOŁOWEGO
• korzystanie z Sali możliwe jedynie po wcześniejszej rezerwacji w recepcji hotelowej
• regularnie wietrzymy salę
• przed salą umieszczone są środki do dezynfekcji rąk
• po zakończonym spotkaniu sala jest ozonowana a sprzęt – taki jak bile, kijki, paletki, piłeczki, włączniki, klamki dezynfekowane
STREFA SPA
• przed wejściem do strefy SPA znajdują się środki do dezynfekcji
• pracownicy SPA obsługują Gości w maseczkach/przyłbicach oraz rękawiczkach
• jednorazowy sprzęt ochronny jest wymieniany po każdym zabiegu
• klamki w drzwiach do gabinetów są regularnie po każdym Gościu dezynfekowane
• pokoje zabiegowe są systematycznie dezynfekowane oraz odkażane przez ozonowanie po każdym zabiegu
• gabinety, szatnie, prysznice w strefie SPA są dezynfekowane po każdym Gościu
• w saunach Goście zobligowani są do siedzenia na ręczniczku
• sauny są systematycznie dezynfekowane oraz odkażane przez ozonowanie w przerwach nocnych
• Goście są zobligowani do dokładnego umycia ciała mydłem przed skorzystaniem z sauny
SIŁOWNIA
• wymagamy wcześniejszej rezerwacji siłowni w recepcji hotelowej
• siłownia jest systematycznie dezynfekowana i ozonowana po każdej rezerwacji
• wszystkie sprzęty wykorzystywane do ćwiczeń są dezynfekowane po każdym Gościu
PRZESTRZENIE HOTELOWE
• posiadamy sprzęt do rozpylania środków dezynfekujących w przestrzeniach ogólnych i regularnie dezynfekujemy restauracje, kawiarnię, siłownię i strefę spa
• w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych umieszczone są mydła antybakteryjne oraz instrukcje jak poprawnie myć dłonie
• systematycznie co 1 godz. dezynfekujemy toalety ogólnodostępne, klamki, poręcze na klatkach schodowych
• przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne/przyłbice, które są regularnie wymieniane
• ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych
• w hotelu zostały ustawione kosze na śmieci otwierane bezdotykowo
Minimalizujemy ryzyko, aby każdy z Gości czuł się bezpiecznie i komfortowo.
Kontakt bezpośredni
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 18 201 13 17 lub mailowo pod adresem: recepcja@karolowka.pl. Obie formy kontaktu są dostępne od godziny 7:00 do 22:00, 7 dni w tygodniu.
Przydatne informacje
Na naszej stroniemożesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.